En timme till ingen nytta?

Var och kutade en timme på löpbandet igår. Sjukt taggad, kändes bra i kroppen (trots träningsvärken från helvetet i röven), nya bra podcasts i iPhonen som jag har i en armhållare (var tvungen att googla, men det heter tydligen så?) när jag springer, höjde tempot en aning för att närma mig 10 km på 60 min. Vad tror ni händer när jag sprungit i 51 minuter? På nåt sätt hoppar iPhonen ur armhållaren, ner på bandet som skjutsar iväg telefonen in i en styrkemaskin några meter bakom mig... Jag trycker på stop och kastar mig av! Telefonen klarade sig konstigt nog utan en skråma och när jag frustat och svurit någon minut är jag tillbaka på bandet igen, med telefonen tillbaka i armhållaren. Precis när jag ska trycka på start igen slocknar displayen och all min data försvinner! Borta! Ingen bild på displayen till bloggen! Ingen info till mig om hur långt jag hann denna gång!

Totalt raseri, trots att jag sprang en timme (sprang 10 min till sen...) kändes det ganska meningslöst när jag inte kunde dokumentera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0