Tillbaka till gymmet. Denna gång kostnadsfritt!

Vårt jobb-gym har fått en ansiktslyftning genom en helrenovering och verkligen blivit superfräscht! Igår morse var vi några tjejer från jobbet som var nere och tränade core. Instruktören arbetar även som PT så det var verkligen ett proffsigt pass! Nu ska jag börja använda mig av den förmånen som vi faktiskt har helt gratis. Sen att jag knappt kan gå upprätt idag på grund av träningsvärken som känns i varenda muskelfiber på överkroppen är en annan sak, blir ju bättre efter några gånger. (Men som det är idag behöver jag nästan lustgas varje gång jag ska nysa eller hosta). Mest ont gjorde nog ändå insikten att mina 9 månaders uppehåll från gymmet faktiskt gjort skillnad. Man märker ju inte hur dålig man blivit på plankan eller nån annan övning förrän man står där och ska göra den igen nästan ett år senare...

Imorgon i gryningen ska jag damma solhälsningarna och gå på yoga. I mitt huvud så kan det vara en perfekt start på arbetsveckans sista dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0