Sådärja, var det färdigpyntat!


Ett kakfat som har samlat damm i ett skåp, en gammal batteridriven ljusslinga med sugproppar från förra julen och lite mossa -tadaa, så var det färdigjulpyntat här på Konstgjutarvägen! Låter enkelt, men det var ett jäkla sjå med mossan... i förmiddags smög jag mig ut i skogen och nallade lite grön mossa (vet inte riktigt om den är fridlyst eller inte, men det kändes inte helt okej). Sen funderade jag ju så det knakade hur jag skulle få alla äckliga smådjur i mossan att dö... Hur varmt kan man köra mossan i ugnen utan att den börjar brinna? Eller är mikron bättre? Kan man frysa ihjäl djuren i frysen? Äh vad fan tänkte jag och åkte till Rusta och köpte färgad och behandlad vitmossa. Det var det värt.


Kommentarer
Postat av: Christerjohanne

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 11:20:27
URL: http://christerjohanne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0