Pass 5: Jympa Medel

Åh vad det var nära att detta träningspass aldrig blev av. Var lite trött imorse kl 05.55 så jag bestämde mig för att sova vidare till åtminstone kl. 07.00... zzzz, men vafan, kissnödig! Och har man ändå tagit sig upp ur sängen känns det ju onödigt att gå och lägga sig igen, så det blev gymmet iallafall! Känner mig lite småtrött nu faktiskt, men då är det ju skönt att man slipper gå förbi gymmet på väg hem efter jobbet! Passet som jag var på var ingen höjdare direkt, utan hade för många upprepningar varje övning. Samtidigt är man väl inte upplagd för värsta hjärngympan på morgonkvisten, men man ska ju inte heller hinna somna i en position innan det händer nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0