Upp till kamp med slutspelsmuff!

Elin önskade att jag skulle dela med mig av ett av mina tricks! Nu åkte ju Luleå ur slutspelet i hockey igår och lika fort åkte nog diverse slutspelskägg av hakorna på både spelare och fans (som såklart måste vara som sina idoler, trots att de är vuxna män..). Så nu kan vi fruar, flickvänner, älskarinnor, KK:s och annat löst folk som brukar utsättas för dessa raspiga och sedan allt ludnare och krulligare ansikten andas ut för denna säsong. Men till nästa år, och till er som har den goda smaken att välja tex en skellefteåsupporter (som ännu är kvar i slutspelet och således dess värre kan odla vidare på sitt slutspelsskägg) vill jag påminna om att ni inte ska lägga er utan strid. Ni har ett trekantigt vapen som är nog så kraftfullt, om inte du rakar ska nog inte jag heller göra det... rätt kul idé det här med slutspelsskägg tycker du? Jag tycker minsann att en slutspelsmuff kan vara rätt skojsigt! Och om inte det räcker för honom att ta till hyveln så kan även slutspelsvader eller slutspelsarmhålor vara en god idé. Det här är en kamp såväl på isen som i samlivet.

Oh oh, shouldn't have gone there...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0