Spinning 124,50 kr

Jag misstänker att jag redan med veckans andra pass avslutat den här träningsveckan. Har föreläsning hela dagen imorgon och måste hem och äta middag innan jag ska sätta mig på ett plan, be till gud och drygt en timme senare förhoppningsvis landa oskadd på Arlanda. Att träna så här sporadiskt gör mig sjukt omotiverad att både utföra sysslan och att dokumentera den i text. Så nu ska jag istället städa eftersom jag får besök av en städmaniker ikväll och man vill ju inte vara sämre själv trots att vårt hem egentligen är ett ständigt kaos!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hälsa Elin! :) Vilken tid landar du imorgon?

2009-03-04 @ 17:37:28
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0