Spincore 36,88 kr

Jätteskönt med träning idag! Behövde det för att komma igång igen efter en tärande helg. Tänkte sedan ta en lugn eftermiddag, gå omkring och dutta med nån dammtrasa här hemma och göra allt i ett långsamt tempo. Jo just det, när jag kom hem 12.30 hade svärmor ringt 4(!) gånger bara till min mobil, utöver detta hade hon även ringt Fredrik på jobbet och frågat ooooherregudvarärhon??!!! Vem som har dött? Ja, det undrade jag med, men nej det är bara en galet ivrig arbetslös svärmor som ska på middag här ikväll. Ikväll! Jag lyckades hålla henne borta till kl 16.00 men då skulle hon absolut förbereda efterrätten. Så nu sitter jag här med spänningshuvudvärk och hamsterpuls och undrar var min lugna eftermiddag tog vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0