Return to the gym

Jag visste att det skulle bli såhär! Usch vad det är jobbigt med gym-uppehåll. Om en timme ungefär är det bodypump, mitt första pass sedan i onsdags och jag ser fram emot det ungefär som om det vore min egen avrättning. How come? Jag har ingen aning, men jag vet att det alltid känns så här och jag borde aldrig utsätta mig för längre pauser än två träningsfria dagar i rad, men ibland funkar det inte riktigt. Nu ska jag plåga mig i två-tre dagar (ungefär så länge det tar att komma in i träningslunken igen) innan det är dags för ytterligare ett uppehåll som kommer att göra nästa träningsvecka till ett helvete. Efter det ska jag lova att hålla mig nära mitt gym flera helger i rad för att undvika detta fenomen, ända till fjällenresan i april ska jag träna varje helg och inga fler långa uppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0