Bodypump 59 kr

Månadens femte pass bara och det är redan den 12 mars! Jag skäms lite faktiskt, men det är ju för att jag varit bortrest så mycket. Nu ska jag ju vara hemma och ta igen det här, eller åtminstone inte göra det värre. Den nya bodypumpkoreografin är så efterlängtad och en så härlig nystart. Nya låtar, nya övningar, nya vikter, det är verkligen askul! Undrar vilka de, Les Mills-nissarna som gör de koreografier som hela världen tränar till? Det skulle jag bra gärna vilja veta. Inte bara så att jag kan trakassera dem med mina synpunkter (men även därför) utan bara för nyfikenhets skull. Vad har de för erfarenheter och kompetenser? Hur tänker de om alla övningar?

Kommentarer
Postat av: Cleve

ja, vi ser exakt ut så som dom i den video. lika knôgat är det iaf =)

2009-03-12 @ 20:54:23
URL: http://cleve85.wordpress.com
Postat av: Emelie

Ja, jag skulle oxå kunna tänka mig det. Bara att kämpa vidare! =)

2009-03-12 @ 23:12:53
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0