Bodypump 26,82 kr

Efter jobbet  igår tog jag mig faktiskt i väg till gymmet. Jag är inne i nån maxa-period just nu och letar hela tiden möjligheter att kunna lasta på lite extra vikt. Jag har funderat på de stora fina 5 kilos vikterna på tricepslåten i någon vecka nu och igår tog jag steget. Dessutom fick jag under benlåten känna på den magiska 20 kilosgränsen (jag vet att jag tränar ben som en kyckling, men det är för att jag sparar mina krafter till konditionsträning och dylikt!). Iallafall  så verkar det som att det enda min kropp tillåter just nu är bodypump. Tänkte egentligen köra ett morgonpass spinning idag men vaknade med samma gamla halsont som inte vill ge sig! Vågar inte chansa och pressa kroppen till att verkligen bli sjuk, nu när jag äntligen får jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0