AAAAAAAHHHHHHHHH!

De dagar jag inte har tränat brukar jag vilja skjuta mig själv. Jag ligger och vrider mig som en daggmask i diskmedel (experiment vi gjorde på lågstadiet, maskarna blir som galna! Djurplågeri eller vad?) och vet inte riktigt vad som är fel. Igår tvingade Elin med mig på äventyr och fika istället för gymmet och idag hoppas jag att min mesförkylning når sin kulmen med värk i bihålorna och en raspig ond hals, därför försökte jag vara förnuftig och skippa träningen idag oxå. Men AAAAAHHHH, myrorna i brallan börjar kicka igång och snart är de väl uppe i skallen och lämnar efter sig inte-tränat-ångest. Vilken endorfinknarkare jag är alltså! Hur ska jag lösa det här då, vill ju inte deppa ihop och köra daggmaskmoves i soffan en fredagkväll! Okej, vi testar en after work då... det kanske gör att det känns bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0