En månad senare

Biceps: 28,1 cm (28,7 cm)
Rygg: 78,6 cm (80,1 cm)
Midja: 71,5 cm (75 cm)
Mage: 83,8  cm (86,3 cm)
Stuss: 89 cm (90,3 cm)
Lår: 48,1 cm (46,7 cm)

Det här är jävligt löjligt. Känner mig som någon tjockis i "Du är vad du äter", som alltid efter fyra veckor knappt har kommit igång med träning och kosten och nästan gått upp i vikt istället... Men jag tränar ju mycket, jag har promenerat en timme typ varje gryning och jag äter lagom nyttigt. SÅ VAD ÄR PROBLEMET?! Man blir lite opeppad när man bara står och stampar med sina bilringar, men det är bara att köra på. Mer äggvita och mindre kolhydrater.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pasi Salonen, en av Sveriges mest kända triathleter, skulle efter ett par års glassätande komma i form igen. Till saken hör att han äger ett gym och jobbar med att lära folk hur de ska äta och träna för att gå ner i vikt. Han levde som han lärde och ingenting hände - på åtta veckor! Han undrade vad f-n han hade försökt tala om för folk i alla år när det så uppenbarligen var bullshit. Efter åtta veckor började kilona ramla av honom och ett par månder senare satte han personligt rekord på IronMan i Kalmar. Poängen är? Det tar tid!



2008-10-02 @ 08:23:20
Postat av: Fattygirl

Sådana där moralkakehistorier ger jag inte mycket för, men poängen är ju sann såklart.

2008-10-02 @ 12:56:02
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0