Var är klänningen?

Igår skulle jag prova min klänning som jag tänkte ha på sittningen imorgon. Tänkte damma fram den gamla champagnefärgade trasan från studentbalen 2005 och piffa till dem med lite midsomriga accesoarer. Men den hänger i garderoben! Efter lite funderande så inser jag att den är kvar i Skellefteå... suck. Imorgon är det alltså sittning och jag har varken klänning, midsomriga accessoarer eller ett korrekt antal fungerande ben. Jobbigt, innebär alltså att jag måste hoppa mig svettig på stan i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det typiskt? När man för en gångs skull FÖRSÖKER spara pengar och tid genom att faktiskt använda ett plagg mer än en gång så lyckas ödet alltid ställa till det för en..
Antingen genom viktöknig (eller minskning, i ditt fall), fläckar eller genom frånvaro.
Kläd-gudarna vill helt klart att vi ska shoppa. Jag ska sluta streta emot det!

2008-05-08 @ 08:50:12
URL: http://kapitel2.blogg.se
Postat av: elin

lånade du inte ut den til din kusin? har för mig att vi packade ner ett gäng klänninga när vi var och hälsade på någon gång?

kram

2008-05-08 @ 09:26:55
URL: http://enligtelin.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Elin: Det är korrekt! Jag tog med alla mina klänningar till henne, och hon valde den vinröda, men min champagnefärgade ligger i flickrummet i Skellhell...

2008-05-08 @ 10:12:08
Postat av: Smulan

Hej hopp och stackars dig.. men nu till nåt helt annat, har blivit så SJUKT inspirerad av dig så nu jävlar. Men jag kan nada. GI. Know nothin.

Hilfe! Hur börja? Lätt mat som går snabbt, jag lever ensam och utan ugn (ja det är sant) kan du inte skriva hur du började och dina allra bästa tips! Kramen!!

2008-05-08 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0