Bye bye baby

Idag är den klar igen, c-uppsatsen. Vi tyckte ju att den var klar redan förra veckan, men det visade sig inte vara riktigt så enkelt. Men nu är den typ top notch och helt ljuvlig med rosa rubriker och figurer. Just nu ligger vår baby "Varumärkesbyggande inom småskalig modedesign" i vår handledares fack och väntar på att bli sågad eller hyllad eller någonting däremellan. Känns bra. Funderar på att krydda denna vecka med att bli certifierad försäkringsförmedlare imorgon. Om jag känner mig bright imorgon så ska jag göra ett försök, men nu ska jag lower my brainwaves som Tim Foster brukar säga och det görs exempelvis genom att baka dinkelpizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0