Bye bye Carrie

Som sagt så såg jag sista avsnittet av Sex and the city i helgen. Det enda som nu återstår mellan mig och avskedet till den mest fantastiska serien är filmen som jag ska se nästa vecka. Lite sorgligt. Liksom resten av världen så är jag helt såld på varenda grej som hänt i serien, alla visdomsord som sägs, och hur jävla snyggt det ser ut när Carrie röker. Nu är det över och jag behöver alltså en ny serie nu som jag kan se när jag äter frukost på morgnarna, när jag landar i soffan efter jobbet och i sängen innan jag ska sova på kvällen... har laddat ner Entourage, som oxå är gjord av HBO, som gjort Sex and the city och massa andra hyllade serier, men jag vet inte riktigt... ännu är jag inte helt såld. Vad rekommenderar ni för serier? De ska vara beroendeframkallande, lite roliga, inte för overkliga och jobbiga stories utan nåt som man kan relatera till + att det ska vara snygga och coola människor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men in trees! :P

2008-07-30 @ 09:07:03
Postat av: J.eynie

Cashmere Mafia? :) Eller det kanske är FÖR likt SATC? / Jenny

2008-08-02 @ 08:57:29
URL: http://jeynie.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

Cashmere mafia har jag sett, för det finns väl bara en säsong av den ännu? Eller? Men in trees funderar jag faktiskt på att ge en chans..

2008-08-05 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0