Trött

Tänk om man blir småbarnsmor någongång. Då hade en sådan här morgon då jag känner mig skittrött typ varit en av mina piggaste och mest utvilade morgnar. För jag har inte gått runt i huset och vyssat och ammat någon liten kolikknodd hela natten, jag är bara trött för att jag har ett marsvin som försökte gräva sig till Kina, ett par grannar med noll dygnsuppfattning och en pojkvän sominsisterade på att ligga så nära att under mitt skinn var knappt nära nog (=varmt som fan). Och sen har vi det vanliga faktumet att jag måste gå upp klockan 6. Dock sista gången för denna vecka! Yes!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!
Jag funderar på att bli rik och då har jag hört att fonder kan hjälpa till. Det jag inte vet är vilka fonder som är bra att satsa på. Vet du något jag kan ha användning av? Verkar den här bra? http://www.swedbankrobur.se/RT/FundFact____4240.aspx
Jag är helt lost bland alla procenter och bankord!

2008-01-22 @ 11:59:23
URL: http://kapitel2.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Tror du att jag skulle rekommendera fonder från en annan bank än där jag jobbar? =) Exemplet du länkade till är en räntefond med låg risk. Låg risk brukar ge ganska låg men trygg avkastning. Eftersom aktiefonderna rasar ganska mycket just nu, så kan det nog vara bra att starta med en trygg lågriskfond. Och se till att månadsspara i fonden, att varje månad sätta över lite pengar i fonden! Då blir du rik! =)

2008-01-23 @ 08:20:35
Postat av: Anonym fegis

Där fick du glänsa lite!
Ville bara påpeka att om du skulle ligga utan denne klängiga man så skulle du frysa som fan. Tänk på det.

2008-01-24 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0