Promenad

Jag tror att jag försöker undvika att blogga för att jag inte kan hålla mig till ämnet. Det här skulle ju vara en blogg om kost och träning där jag kunde skryta om mina framsteg och mina svällande biceps... Lite svårt att skriva om det när man knappt minns var gymmet låg och precis har tagit sista tuggan av kebabtallriken. Jag är på väg tillbaka från min svacka under julen, men det är en bit kvar tillbaka till toppformen. Varför går det så snabbt att sunka ner sig, men så lång tid att ta sig tillbaka? Idag har jag och Fredrik iallafall promenerat 1 timme och 20 minuter. Och det är jag så glad för, för det är inte ofta som Fredrik tycker att han behöver röra på sig. De första åren gick vi ungefär varannan dag, men den lyxen drog han snabbt in på när vi flyttade ihop. Nu upplever han oxå att toppformen inte riktigt är närvarande, så jag hoppas att det blir fler promenader tillsammans. Det är veckans mål + att jag ska fundera över åt vilket håll gymmet nu låg...

Kommentarer
Postat av: sofia

alla har svackor när man ska komma i toppformen! de tar ju sån tid!! men det är bara att kämpa sig tillbaka! själv har ja inte vart på gymmet sen dagarna innan jul, men imorgon då ska jag dit! lycka till!

2008-01-06 @ 22:22:16
URL: http://alwaysforever.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Tack detsamma! Nu tar vi nya tag!

2008-01-07 @ 08:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0