Spinning 59 kr

Jag har förändrats. Jag är en helt annan människa nu. Vet inte när det hände, men jag som brukar studsa upp ur sängen (inte speciellt lycklig över att det är morgon, men ändå) kl. 06.00 ungefär varje dag och aldrig i livet ens skulle fundera på att ligga kvar en sekund efter att alarmet skrällde ("det blir bara värre") har blivit en snoozare! Eller jag har inte anammat den där idiotiska var 9:e minut-alarmet, istället ställer jag fram alarmet en halvtimme eller så och ligger och förhandlar bort min morgontid för att få göra det igen 30 min senare. Vad har hänt?! Idag förhandlade jag bort mitt kaffe innan spinningen och då vet de som känner mig att då är det fan illa. Men det var skönt att ligga en halvtimme extra, sen om det var värt att vara en zombie på cykeln i 45 minuter är en helt annan grej.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha.. jag brukar alltid förhandla bort HELA min morgonrutin under tiden jag snoozar mina 3 väckarklockor! :P

2008-12-12 @ 17:16:22
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0