Jullov på hälsofronten

Oavsett om jag vill det eller ej så måste uppenbarligen min träning slumra in under julen. Det är en kraft som jag inte kan styra över. En teori är att jag ska vara riktigt risig och sälformad lagom till nyårslöftena ska avläggas så att jag verkligen looovar mig själv att nu ska det fan bli ändring. Så att jag ska vara taggad inför "det nya livet" i januari. Förra december sjönk jag riktigt djupt. Vi var på nån skabbig pizzeria på Mariehem i Umeå och jag beställde kebabpizza med nån flottig sås på. Det är ett lågvattenmärke som jag fortfarande minns. I revolt mot mig själv så beställer jag en flottig pizza, något som jag inte ens tycker om. Jag hoppas att jag inte sjunker lika långt i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0