BodyCombat 50,71 kr

Ha, snart är jag under 50-lappen! Det är billigt att träna... not. Men det är ju faktiskt min hobby, som Jennie sa i helgen. Och det är ju faktiskt så, jag har bara inte tänkt på det på det sättet. Och en hobby ska ju vara ganska dyr, det är ju det som är meningen. Om man är vinkännare är det dammiga vinflaskor som kostar helvete + en svindyr vinkällare som håller exakt rätt temperatur. Och om man spelar golf är det sinnessjuka medlemsskapsavgifter och pant eller vad de kallar det när man lånar ut 15 000 till golfklubben under en livstid till 0 % ränta. Till det tillkommer det green fee-avgift, golfset, golfbollar, lite korrekta golfkläder osv. Försök komma ner i en genomsnittlig kostnad på 50 spänn i timmen när du spelar golf eller snurrar vinflarror i källaren!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Helt rätt tänkt! Slog mig hur mycket skoterhobbyn kostar. Bara i bränsle per timme, för att inte tala om när någonting går sönder... eller själva köpet! Hmf!

2008-04-17 @ 12:36:57
URL: http://whatabouther.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0