Ehh, tack?

Jag får så roliga kommentarer när jag deffar ner mig lite. Elin sa idag "Men gud vad liten rumpa du har fått då!". Ehh, tack? Och jag glömmer nog aldrig (en annan) Elins kommentar när jag var på diet inför studenten och vi var och solade solarium  tillsammans och jag flashade mina tuttar för henne. Vet ni vad fanskapet säger? "Nej, men, vilka minibröst!" Oxå gjorde hon till rösten som om hon pratade med två nykläckta kattungar.

Jag har aldrig någonsin fått en kommentar om att mina lår blivit smala eller att magen ser plattare ut.


Kommentarer
Postat av: elin

va! sa jag det? vilken usel vän jag är. ber så hemskt mycket om ursäkt. Och det var nog välmenat

2007-11-01 @ 17:15:58
URL: http://enligtelin.blogg.se
Postat av: BankElin

Men du har ju alltid haft snygg rumpa=) Helt ärligt så måste jag ge dig en massa beröm för att du är så duktig. De spelar ingen roll hur mycket man försöker, Du står på dig!=) Bra kämpat!

2007-11-01 @ 18:02:53
Postat av: Fattygirl

haha, ja, det var det nog! Och jag har ju aldrig velat ha stor rumpa och stora bomber heller i och för sig =P

2007-11-01 @ 18:05:51
URL: http://fattygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0