Lördagsångest

Klockan är 09.55 och ångesten är redan över mig... Bestämde så fort jag slog upp mina rödsprängda blå imorse att jag inte ska festa nåt ikväll. Fan, jag kan väl oxå vara hemma själv en kväll? Nu låter det som om jag har ångest över att jag inte får supa ikväll, haha, det var inte så jag menade... Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen. Och kvällen. Och natten. Lite diffust pluggande kanske. Måla naglarna (tror jag har varit utan nagellack i en vecka nu. Jääävligt risigt.). Baka igen (de blev inte så goda de där lussebullarna). Hmmm. Kanske klicka hem några julklappar. Ingen ångest nu, det är ju fan lördag. Veckans egentligen bästa dag!

(Egentligen har jag ångest för att jag inte sitter på en spinningcykel på gymmet i detta nu. Vilken slö jävel jag är. Sitter bara här och klappar mina glöggfyllda lovehandles.)

Kommentarer
Postat av: elin

varför sitta hemma själv när man kan umgås och festa? nyckelordet är måttlighet bara..svårt men jag vet att det ska gå..

2007-12-01 @ 11:37:59
URL: http://enligtelin.blogg.se
Postat av: IDA

kul för dig!
själv måste man tokplugga 3 helger framöver.

2007-12-01 @ 14:45:54
Postat av: Maria

Att göra ingenting är ett underskattat nöje!

2007-12-01 @ 14:57:00
URL: http://babydarling.blogg.se
Postat av: Fattygirl

Ja, det är svårt att få till den där måttligheten. Ibland blir det för mycket, ibland för lite, men man får prova sig fram helt enkelt.

2007-12-01 @ 23:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0