Sen sist...

Det har varit påsk, och jag har inte ätit ett enda ägg... otroligt! Däremot har påsken äntligen fått ett värde för mig och det känns otroligt bra! Vi har ju alla våra traditioner, som jul och så, men påsken har alltid varit ett svart fält för mig. Ingen påsk har varit den andra lik, förutom att alla varit förbannat tråkiga och meningslösa. Men den här påsken var fantastisk, det är redan en tradition för mig. Det måste vara en tradition, jag måste få uppleva det här igen! Jag har varit på en fjälltopp and I löööööved it! Jag har delat stuga utan vatten och toalett med tre killar and I lööööved it! Jag har blivit överkörd av en skoterpulka och det var väl inte så kul, men jag lever =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0