2012

Så har det varit nyår och ångestnyårsdag och några dagar till... Känns skönt att ha kommit några dagar på det nya året, det här med "oskrivet blad" och "nya möjligheter" är ärligt talat inget för mig. Nyårsaftonen var fantastiskt trevlig hemma hos Mari och Tomas. Vi åt jättegod mat, lek&spel på en nivå som även jag uppskattade och en jävla massa dans intill gryningen! Tyvärr är mina bilder på språng då kameran hamnade hemma hos Jennie, men det kommer. Har hunnit med att ha extrem insomna med två sömnlösa nätter av outgrundlig anledning. Börjar bli trött (!) på att skjuta påsarna under ögonen i en skottkärra framför mig så hoppas att stormen Emil kan vagga mig till sömns inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0