Ikea

Känner mig lite ynklig och risig sedan några dagar tillbaka. Är liksom sjuk men utan symptom, förutom huvudvärk, muskelvärk och allmänt sänkt grundkänsla... Min fredagsglädje igår var obefintlig trots kortdag och sånt som borde ha gjort mig allmänt euforisk. Kanske är det mina uteblivna träningsendorfiner jag saknar? Nu är jag på väg till Ikea i nyärvda minnetonkas-indianstövlar och lite röda detaljer som piggar upp mitt bleka jag! Alltså torghandskar is the shit, särskilt en så varm höst som denna, oxå ser man ju att nagellacket matchar. Finfint! Nu ska shoppas tavelramar och annat uppåttjack!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var också på Ikea idag. Men vi köpte bara en rullgardin eftersom jag råkade ha sönder den som satt här..

2011-11-05 @ 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0