God morgon Barca!

Fint hotell som har gratis wi-fi utan krångel! I Berlin i augusti checkade jag in på facebook och tittade på en karta i två minuter, sedan fick jag ett varningsmail från Telia om att jag surfat för dryga 500 spänn. (Men det kompenserades väl av hotellets blygsamma pris). Åter till Barcelona, landade igår kväll efter en jättefin flygning (EEEE till Ryanair, kändes som att flyga i honung i tre timmar, knappt någon dödsångest från min sida). Checkade snabbt in på hotellet och gick ut på jakt efter sangria och middag. Åt fantastisk paella på ett ställe vid stranden och fick några kändisspotting-poäng på köpet då Bob Hansson och Martin Svensson "Du är så (yeahyeah wowwow)" med författarkollega satt vid bordet bredvid och var djupa och diskuterade kvinnor! Nu: hotellfrukost!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Inga jättepoäng för de grabbarna... men såklart extrapoäng för att det var i Barca!

2011-11-12 @ 09:57:46
Postat av: Fattygirl

Nej, men jag gillar ändå Bob Hansson och de var tillsammans på otippad plats. En 5:a kan vi väl bjuda på?

2011-11-12 @ 10:19:49
Postat av: Jennie

Om du tycker att det är värt 5 så absolut. Men jag hade nog bara fått en 3:a.. :)

2011-11-12 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0