Äntligen en bra helg!

Har haft en väldigt bra helg - helt utan plugg som planerat! I fredags kväll köpte vi hem lite räkor, lax, avokado, rom och lite såna goda grejer, som tillsammans med vitt vin och Let´s dance fick stå för fredagsmyset. Lördagen startade med brunch på favoritstället Gino. Tack vare den bitande kylan hade inte många vågat sig ut till Skånegatans bortre kvarter, så vi var i princip ensamma. Efter detta hade jag övertalat Fredrik att åka till Naturhistoriska muséet, men på grund av renoveringsarbete i tunnelbanan skulle det innebära en krånglig transportsträcka, så det blev stan istället. Hittade äntligen en väska som hade i princip allt jag har sökt efter; äkta skinn, en rem som man kan ha över axeln och ett handtag man kan hålla i samt clean men gärna med några detaljer! Ser lite trist ut nu på bild ser jag, men jag lovar att den är riktigt fin.  

Lördagkvällen bestod middag hemma hos oss i klassisk femtiotalsanda; killarna kollade hockey och tjejerna stod i köket. Igår åkte vi tillsammans med Niklas och Julia ut till Äntligen hemma-mässan i Kista. Vet inte riktigt vad vi bostadsrättsinnehavare tänkte när vi trodde att det skulle vara något för oss det där... överlag så handlade det mest om bergvärmepumpar, latrinhantering och utomhuspooler. Vi avrundade med en sväng i Kista Galleria och en tidig söndagsmiddag på O'learys. Och nu är det måndag igen, enda anledningen att vara avundsjuk på stackarna i Big brother-huset är att de iallafall inte måste gå upp och gå till jobbet idag.


Kommentarer
Postat av: Ann holmqvist

Jättesnygg väska skall du bli chef på nordea? KRAM

2011-02-21 @ 17:11:40
Postat av: Fattygirl

Hej Ann! Nej, inte ännu på ett tag! Men jag läser samma utbildning som kontorschefen just nu, men närmare än så kommer jag inte än så länge =)

2011-02-23 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0