Min helg utan bilder

Har haft en lysande bra helg som jag dock inte har några bilder från. Väntar på att Cleve ska ladda upp fredagens partybilder på Facebook... Vi hade alltså besök från västkusten i helgen och för att fira detta hade vi samlat ihop ett glatt gäng som dansade nonstop på stolarna på Cliff Barnes i fredags! Var faktiskt min absolut roligaste kväll på Cliffan! Ni som inte varit där kan nog närmast likna det vid after ski-stämning. Trots detta var vi pigga nog att njuta av en riktig sommardag i lördags. Vi promenerade längs vattnet vid skeppsbron och strandvägen och shoppade även lite smått. Kvällen bjöd på pizza och spel hemma hos Jennie och till och med jag som officiellt avskyr spel tyckte att det var riktigt kul! Så kom då söndagen, vaknade av att regnet smattrade mot rutan... så mycket var den sommarvärmen värd... så idag har vi hållit oss inomhus i diverse gallerior i Globen och Sickla. Jag har köpt mina drömlöparskor som jag tänkte testa imorgon. Snygga va? Gillar att de ser ut i princip som vanliga sneakers.


Kommentarer
Postat av: Elin

Dom var ju verkligen skitsnygga gumman!! Det är ju det som oftast är problemet med löparskor att dom är skitfula. Men jag vet, tanken är inte att de ska vara snygga heller utan det ska vara sköna. Dom blir perfekta till Tjejmilen!=)

Puss

2010-05-24 @ 08:49:41
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-24 @ 08:59:50
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de är mina drömjoggisar också. Ge mig en recension på hur de är och springa med! Hoppas allt är bra med dig/Er. Ibland önskade man att man bodde i Sthlm, lite mer variation och ombytlig miljö än här hemma :P



HA en bra dag!

2010-05-24 @ 13:34:59
URL: http://sandrawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0