Prideparaden


I veckan har pridefestivalen pågått ganska obemärkt här i Stockholm, men igår var det dags för paraden och då kan man väl säga att de gjorde en del väsen av sig. Förutom massa helt galna kreationer och helt vanliga gamla gråhåriga bögar fick jag mig lite kändisspotting! Mest politiker, där moderaterna fick absolut mest jubel (undrar om det har nåt att göra med platsen vi stod på; Berzelii park bredvid Berns?). Anders Borg och jävla snygga Filippa Reinfeldt gick i spetsen, men jag såg inte till Freddan. På tal om snygg, kolla in Babsans perfektion till ben! Och armar! Herregud, karln är väl typ 55 och har en kropp som ja... jag kommer inte på nån som har så snygg kropp ens en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0