monday peace

Äntligen lugn och ro! Efter en helg tillsammans med svärmor och svärmormor så har jag till och med blivit av med min sambo. Han har semester nu och passade på att åka hem till Luleå en sväng. Men det känns ganska bra att vara gräsänka, jag har skämt bort mig själv med sushi och fullkomlig makt över fjärrkontrollen. Tänkte även unna mig en väldigt tidig kväll, men det är ju så mycket bra på tv så jag håller mig nog vaken ett tag. Nu sitter jag och kastar ett öga på mitt favvopar Simon och Thomas, som jag som är en kändissucker blev så lycklig över att få se i en inredningsbutik i Bo:x-gallerian i Kungens kurva i helgen! Till och med deras jack russels var med! Ett stort ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0