Älskade fredag!

Min blogg har utvecklats till nån jävla veckodagsblogg, där jag utvärderar för- och nackdelar med respektive veckodag. Känns som att bloggen är som ett storpack veckotrosor, ni vet där det står monday-sunday på rumpan... sjukt intressant att läsa om va? Äh, skit samma, nu är det iallafall fredag! Bästa veckodagen enligt mig. Har varit en jättebra vecka på jobbet, vi har fått massa beröm och helt enkelt varit skitbra! Men det gör ändå inte så värst mycket att man får vara ledig i två dagar nu... Vi tänkte gå på bio ikväll, men det blev ett så stort projekt att till och med Fredrik erkände att han hellre stannade hemma framför Idol. Vi har laddat upp med massa gott. Vin, både vitt och rött, fläskfilé med god sallad, räkor lite senare (därav det vita vinet). Jag har köpt glass och Fredrik har köpt ostbågar. Medan jag vaktar maten i ugnen provsitter jag vår kökmatplats som vi haft i flera veckor men aldrig suttit vid. Och den är riktigt behaglig och passar bra med ett glas rött och winnerbäcks nya på Spotify!


Här sitter jag!


... och äter wasabinötter...


... och posar för kameran med rödtjutet i högsta hugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0