Tack!


Tack Elin för en rolig och annorlunda lördag! Vi hann knappt vakna imorse innan Fredrik ringde och deklarerade att han minsann var på väg till Ikea med några kompisar. VA???!!! Utan mig? Jag har tjatat om Ikea i fyra månader och inte fått med mig honom, men så fort jag åker bort en natt så sätter han sig i första bästa bil för att åka upp! Elin förhindrade ett sammanbrott från min sida genom att köra 7 mil extra för att släppa av mig i Haparanda så att jag hann upp grabbarna i kafeterian där de satt och smaskade på köttbullar. Mycket generöst gjort, tusen tack för det med!

Kommentarer
Postat av: BankElin

Anything for you baby=) Tack för att du delade denna supergoda middag med efterföljande efterrätt med mig! De är så skönt att ha nån som verkligen förstår vad guds gåva till tjejer är.

2009-03-30 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0