Home sweet home and my sweetie is home too

Nu är jag tillbaka på norrbottnisk mark och min gräsänka-period är oxå över! Helgen i Umeå var kul och härlig på alla sätt och vis, men efter fyra timmar i en iskall buss och utan annan näring än frukt och nötter så är det rätt skönt att vara hemma (om nu nån annan hade kunnat packa upp åt oss!). Det blev rätt sent igår oxå, så jag är lite sliten, mycket segtänkt och har söndagsångest över att det är måndag imorgon... Men nu ska ta hand om mig ordentligt i fyra dagar innan nästa helg drar igång med full fart, denna gång i Stockholm. Jag lägger upp några bilder från denna helg sen, just nu är usb-kabeln upptagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0