Det är över nu.

Tentan är skriven, sommarlovet (10 dagar blir det i år) igångkickad, lägenheten har fått sig ett ytstädning och vinflaskan är öppnad! Dessutom har jag ordnat med en present till en viss ålderdam, lite sent men jag har haft annat att tänka på (som att k=rf-(rm-fr)beta och V0= D0(1+g)/(k-g)) och jag hoppas att hon har förståelse. Och den som väntar på nåt gott ni vet... Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan det blir racer-middagsfix, mig själv-fix och slutligen någon form av festlighet hemma hos Cleve.

Kommentarer
Postat av: BankElin alias ålderdamen=)

De är väl självklart att jag förstår gumman, jag har inte haft annat i min hjärna än försäljning av näringsfastighet och V=nfuehbvfoeiw ja du vet...=)

2009-06-08 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0