Måndag igen

Veckorna går snabbt, men jag tror bestämt att helgerna går ännu snabbare. Kan ju bero på att de består av bra mycket färre dagar. I fredags åkte vi ner till Byske där vi mötte upp Jerry och Elle (Fredriks pappa och hans fru) som var på middag i en sommarstuga i Båtvik. Middagen blev till en fest som varade ungefär till midnatt, sedan åkte vi till stugan utan el, vatten, mottagning på mobilen och trådlös uppkoppling. Rätt behagligt tyckte både jag och Fredrik som på lördagen ställde in våra Trästockfestivalplaner och stannade i obygden. Det har varit en lugn och skön helg, men igår skulle såklart helvetet braka lös. Vi hade en liten Margaritha night med Fredriks släkt på hans mammas sida och om någon bara hade filmat hade ni själva kunnat hitta resten på youtube om ni sökt på Family fight... Jag var själv inte involverad i mer än en ytterst berättigad svärdotter vs. svärmordiskussion (Gud skall veta att han prövat mig hårt with this one).

Iallafall tror jag att de flesta tycker att det här med Stockholmsflytten är en mycket bra idé just idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stockholm is the SHIT! =)

2009-07-21 @ 21:25:06
URL: http://kapitel2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0