Sånt här kan man ju roa sig med

Nu är jag äntligen klar med Mid term assignment. Då kan man roa sig med lite hjärnavslappning som denna lista. Tyckte inte att det var någon utmaning, så jag kommer inte att utmana någon, men gör den om ni vill.
 
KLÄDER
Skor: High heels efter en skadad sommar i enbart ballerina
Sneakers: Reebok freestyle high top, knallila med regnbågsfärgade snören
Jeans: Tighta stuprör med dragkedjedetaljer
T-shirt: Använder mest linnen
Underkläder: Knalliga färger, spets och alltid färgmatchade (tvångstanke)

ACCESSOARER
Väska: Till vardags - diskret och stor som fan. Till fest - liten uppkäftig clutch i lack eller rolig färg
Plånbok: Svart portmonnä som man aldrig hittar det man söker i.
Solglasögon: Brukar säga att det är Gucci, men det brukar bli H&M
Klocka: 5 årspresent av Fredrik, en Diesel som jag mest har när jag jobbar. Men den är snygg och jag får alltid komplimanger för den.

TEKNIK
Tv: 32" Tjockis-TV, men drömmer om nåt lite plattare och större
Stereo: Det står något som samlar damm i vardagsrummet
Mobiltelefon: Rosa SonyEricsson
Mp3: Svart iPod nano som spelar ljudböcker för mig hela nätterna
Dator: Mycket sliten Asus

BADRUM
Tandkräm: Sensodyne eller Colgate
Tvål: Doens't matter
Parfym: Victor & Rolfs Flowerbomb
Medicin: Tradolan, de små vita tabletterna jag åt när jag opererat benet... tralalala...
Vitamin: c-vitaminbrus
Huvudvärkstablett: Typ panodil eller vad som helst

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa blåbär
Vin: Rött. Rawson's Retreat eller Periquita är favoriterna
Bröd: Schulstads osötade solrosbröd
Glass: Ben&Jerry's är sjukt oslagbara
Säng: Malm i ek, madrasserna tror jag heter Viking.
Lakan: Vita eller svarta. Dra-på lakan är ett måste.
Espressomaskin: Nej, vet du vad, det blir för mycket disk. Jag dricker vanligt kaffe.
Kylskåp: Hade gärna haft ett rosa från SMEG.

FÄRDMEDEL
Bil: Jeep Wrangler Sahara Edition
Taxibolag: Starcab
Cykel: Svart Solhaga som knakar och låter när jag cyklar

ÖVRIGT
Frisörsalong: Killerqueen
Bank: Nordea of course.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag kopierar din lista :) Tackar och bockar.



Du har en bra blogg förresten, har följt den i ett år nu :)

2008-10-16 @ 21:47:11
URL: http://fitnessandsuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0