Dream on

Jag hatar när folk ska berätta ytförligt om sina drömmar, typ 20 min går åt till att "oxå kom vi till grekland, men då var det lite konstigt för där bodde min mormor, men det gör hon ju inte egentligen, men iallafall så hade vi en fest där alla var kycklingar, och det var helt sjukt för alla hade typ en fönsterskrapa på huvudet och det var så himla läskigt..."  Det går liksom inte att förstå eller få samma känsla som i drömmen när man återberättar den. Och dessutom är det inte ens nåt som hänt på riktigt. Men iallafall, inatt drömde jag att jag hade en affär. Med:


Ser ni vem det är? Det är Idol-kocken Alex från Götet som blev tillsagd att banta ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0