Uggling

Äntligen lite uppkoppling! Blåser det åt rätt håll kan jag komma in på grannens trådlösa nätverk... Trist att sitta och uggla i ett hem som inte är ens eget. Fredrik är hos Nicke och kollar hockey och jag som brukar tycka att det är ganska lovely att vara själv en kväll känner mig uttråkad. Har läst några artiklar ikväll och det börjar kännas färdigpluggat för dagen. Hade första träffen med handledaren idag och han köpte min idé (1. det var jag som kläckte den, och 2. Cleve låg på beachen på Teneriffa medan jag presentade den så han får fan ingen ära) och det känns ju faktiskt bra. Då återstår det bara lite skrivande då så är D-uppsatsen i hamn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0