Mitt liv som butterbulle

Mitt humör når nog sin absoluta botten idag och jag är riktigt bitter och förbannar det här året som går till historien det enskilt jävligaste året. Råna mig, stympa mig, fyll lägenheten med skadedjur, ge mig två uppsatser att skriva och ta ifrån mig mina vänner. Great! Nu ska jag ta min sura uppenbarelse och kräla till gymmet, men först tänkte jag gratulera one of my favourites som fyller år idag: Grattis Jennie! Hoppas din dag är bättre än min, hoppas den är minst lika bra som en julikväll på färjan...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mycket babe! :) Dagen har varit jättebra, men du vet ju att julikvällarna på färjan är svåra att bräcka!!



Så sjukt att du råkar ut för precis allting.. det måste ju bara betyda att resten av livet kommer vara grymt! :)



Saknar dig! KRAM

2008-11-05 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0