Bloggchock!

Jennie har börjat blogga. Galet, men tydligen sant! Jag har läst första inläggen och måste säga att hon sköter sig bra. Jag skulle säga att hon hittat en perfekt nivå på där hon censurerar sitt liv ganska lagom, kallar festande för "utbildning" och "middag" och sådana grejer. Så här kommer ni alltså senare att få läsa om min utbildningshelg med medföljande middagar hos fröken Lundgren i Stockholm.


Denna bild är tagen utbildningskvällen som slutade i 6 veckor med gips. För mig alltså...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha.. jag är inte förvånad! Cleve, vad fan håller vi på med??

2008-11-26 @ 23:23:22
Postat av: Cleve

ja jennie, inte vet ja ...utbildningskväll....vi måste haft en presentation vid tavlan ;-)

2008-11-27 @ 16:46:39
URL: http://cleve85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0