Hejdå Carola!

Kul med Andra Chansen:
Carola och Andreas Johnsson försökte göra ett mer känslosamt och duettliknande framträdande. Gick sådär va? De har inte direkt någon kemi utan ser mer ut som en liten pojke trackaserad av en skräcködla på Bishop's Arms en lördagkv'äll.

Kristian Luuks skoter när han skulle rädda artisterna undan Doktor B. var en likadan som Fredriks. Nästan så att jag såg en tår av stolthet i hans ögonvrå...

Att räkna hur många gånger Sibel sa : Jag är bara så glaaad! Ändå saknade jag hennes mjau från delfinalen...

Att lilla Amy Diamond (som faktiskt skulle kunna vara lillasyster till Julia!) tvingades säga nåt bra om Suzzie Tappers kärringlåt. Hon tyckte sääääkert att den var jättebra...

Kristian Luuks skor. Såg ni dem? Det var strass-dojjor! Ascoola.



Kommentarer
Postat av: Nicke

Haha, du lär ju ha en vän mindre just nu :) Chick fight ???

2008-03-09 @ 14:36:53
Postat av: Fattygirl

haha, om hon vill så vill jag =)

2008-03-10 @ 06:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0