I'm alive

Nej, jag dog inte av skam efter sågning på slutseminariet av c-uppsatsen. Bara lite paus i bloggandet. Korrigeringarna efter sågandet tog en dag, sedan dess har jag druckit vin, grillat, solat, ätit glass... Tjuvstartat sommarlovet lite! Idag är det första juni. Hade en sjukt mallig klasskompis på låg- och mellanstadiet som fyller år idag. Föööörstaaa sooommaaaardaaaagen, sa hon alltid och jag hatade henne så mycket att det blev en tråkig mobbinghistoria av det hela. Men faktiskt, det drar ju faktiskt igång nu. I veckan tar kidsen studenten och det är fotbolls-EM och Elin Holma har målat tånaglarna och spänt på sig fotlänken. Sommar!!! Sooooommmmaaaar! Föööörstaaa soooommaaardaaaagen!

Kommentarer
Postat av: elin

jag började asgarva när jag läste..sedan kom skammen..huvva=)

2008-06-02 @ 00:17:44
URL: http://enligtelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0