Återfunnen!

Äntligen har jag hittat usb-kabeln till min kamera så att jag kan lägga över bilderna till datorn. Under soffan låg den! Jag som har letat överallt. Så här kommer alltså det jag har fotat, de senaste tre veckorna... Vi börjar med gårdagens LU.S.S.E. som var helt okej och jättetrevlig även om den saknade spektakulära inslag som spyor i garderoben eller dylikt. Maten var tråkig; tomat och mozarellasallad till förrätt, helstekt fläskfilé med ugnsstekt potatis och morötter och nån astråkig hallonruta med vispgrädde til dessert. Underhållningen missade jag helt eftersom det var så många som jag kände att jag ville prata med mellan måltiderna. Kanske var det inte ens någon underhållning.
   Klicka för större bilder! Och notera att Elin visar gaddarna på nästan alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0