En vecka till beach 2008

Första lediga måndagen på flera månader! Fatta att jag faktiskt gick upp kl. 07.45 för att gå ut och promenera en timme innan frukost. Eftersom det nu bara är en vecka kvar till vi åker till Turkiet tänkte jag ägna denna vecka åt att få lite fart på dököttet och åtminstone promenera varje dag. Får jag in rutinen kan det ju faktiskt vara ganska skönt att knata en sväng vid havet på morgnarna även nere i Alanya. (Mmm, och simma en halvtimme i poolen varje dag ska jag oxå göra... tummis på det! Mmm... säkert.)


Kommentarer
Postat av: Emma

NEEEEEEEEEEJ!! Kom vi inte överens om att promenader före gryning inte är värda besväret? Ge mig inte dåligt samvete för mina slappa bilringar genom att sätta igång med det där igen..



Själv försöker jag iallafall vara kreativ och ska anmäla mig på en Salsakurs inför våren ;)

2008-08-12 @ 20:38:51
URL: http://kapitel2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0