Spinning+Core 266,25 kr

Oj vad varmt det var i spinninglokalen redan innan passet! Såna saker som temperatur och ljudnivå tycker jag är jätteviktigt, jag blir galen när det inte är behaglig miljö när jag ska träna. Ljudet är faktiskt oxå lite dumt i nya spinninglokalen, ljudanläggningen kan omöjligt ha blivit planerad av någon ur begåvningsreserven. Det är endast två högtalare i taket i mitten av salen, vilket innebär att om man har en cykel på kanten så tappar man all känsla eftersom man inte hör speciellt mycket. Jättetrist, men det får man lösa man genom att sitta i mitten helt enkelt. Ingenting kunde faktiskt störa mitt humör ikväll, hade nypumpade däck och Duagava i lurarna på vägen till gymmet = Biiiig smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0