Plikten kallar

Det blir en lång och troligtvis ganska bloggfri dag idag. Vaknade kl 06.00, har målat naglarna (visste ni att H&Ms nagellack är av sanslöst bra kvalitet? Och snygga färger? Jag kör discolila idag, glamorama heter färgen) och läst lite nationalekonomi. Om en halvtimme är det dags att åka till jobbet, ska slava på där till kl.18.30 + en halvtimme hem. Rimmar alltså väldigt illa med att jag vill hinna laga och äta middag, softa lite, blogga lite innan kl 19.00 då det är nedsläpp i elitserien hemma i Oskars 50-tummare ett par kvarter bort. Och efter hockeymatchen ska vi se The Bourne Supremacy. Hur ska jag hålla mig vaken? Zoegas i nappflaska hela dagen? Troligtvis.

By the way så är det min träningsfria dag idag. Jag behöver alltså inte ha dåligt samvete för det iallafall.
image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0