Coachsamtal: Upploppet

Så hur har det gått i veckan hittills nu när endast två dagar återstår?
Jag skrapade ihop en ynka halvtimmes promenad igår, så jag ligger på 50 % måluppfyllelse när det gäller promenaden. Fem timmars promenad på fem dagar är ändå inte dåligt. Fattar inte vad jag tänkte med när jag proklamerade för 10 timmars promenad på en vecka. Jävla sicko. Men men, bara att stå sitt kast och köra en långpromenad idag då... När det gäller träningen så ligger jag på grymma 80 % måluppfyllelse, jag har ett pass kvar bara! Jag funderade först på spinning idag, men jag spinnade ju igår, så är risken att jag sliter ut mig och helt plötsligt börjar hata spinning! Ve och fasa, det vill ju ingen, så jag satsar på aerobic styrka kl 18.00 imorgon. Jag kommer iallafall att klara målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0