Midsommar utan bild

Blogg.se-appen verkar inte fungera vilket försvårar mitt bloggande kraftigt. Inte varje dag jag sitter vid en riktig dator höll jag på att säga ... När jag är ledig menar jag. Tänkte lägga upp en bild oxå, men det funkar inte heller. Tog en enda bild från hela vår midsommarhelg i skärgården! Hur fan tänker man då? Vi pratade om att vi skulle smattra på som bara den på midsommarafton då vi hade strålande sol och jättehärligt, det är ju bilderna som gör att man sedan minns. Iallafall, för ynkliga 2000 kr/ pers fick vi underbart bra midsommarlunch, grillbuffe till middag, frukost på midsommardagen, oxfilé till lunch, tvårätters middag på kvällen, grym underhållning av ett jättebra coverband och frulle igen dagen efter! Just det, boende i fina rum på ett torp ingick oxå! Löjligt bra! Enda trista var vädret på midsommardagen! Förbannade regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0