Förkyld, finnig och hemma igen...

Jaha, det här var ju festligt. Självklart ska man få lida lite för sin semester oxå. Har fått en schysst flygplansförkylning och ett gäng schyssta flygplansfinnar på köpet av Ryanair. Inte för att jag har bacillskräck på något sätt, men visst undrar man vad som cirkulerar runt i luften ombord på planen egentligen när huden blir inflammerad och luftvägarna infekterade efter tre timmar. Ändå försökte jag badda kroppen inifrån med alkohol från sangrian i förebyggande syfte. Verkar inte ha hjälpt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem vet vilka parasiter du hade släpat med dig om du INTE marinerat dig i sangria!! Jag säger TUR att finnar och snor var det enda du kom hem med! ;)

2011-11-18 @ 08:08:16
Postat av: Cornelia

Så du åkte på hela paketet, hypokondriker som jag verkar vara så försvann torr halsen direkt när vi klev av planet i Sverige men finnarna ger tyvärr aldrig upp!:(

2011-11-19 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0