Grattis, det blev en iPhone


Äntligen! Sist i hela världen, eller iallafall ungefär samtidigt som stammen i sydamerikas djungel som aldrig sett civilisationen, har en iPone 4 äntligen landat hos mig! Så nu är det inte länge tills iPhone 5 lanseras kan jag lova. Vore ju jävligt typiskt, eftersom jag aldrig har sämsta möjliga modeller och varianter på allt tekniskt. Så nu undrar jag om man kan blogga från den till blogg.se? Och en fråga till; finns det något armband eller liknande där man kan fästa iPhonen när man springer tex? Vet att det finns till iPod, troligtvis inte till iPad, men iPhone då?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis! :)



Klart det finns, kanske inte världens smidigaste men.. http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=265703

2011-03-11 @ 07:19:45
Postat av: Elin E

du är inte sist jag lovar..det var bara ett år sedan som jag skaffade en telefon som det gick att ta emot mms i..så iphone är jag redo för år..2018 skulle jag tro..

2011-03-11 @ 15:55:18
Postat av: Sofia "soffan" Schlager

Det finns ett telefonnummer du kan smsa in dina inlägg till! Kolla typ under inställningar eller nått på blogg.se

2011-03-12 @ 12:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0